Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

بازدید از بالی در تعطیلات نوروزی | سفری توام با هیجان

در این عید،  از خود و خانواده خود با تعطیلات در جزیره عجیب و غریب بالی پذیرایی کنید! بالی گنجینه ای از مکان های دیدنی را برای دوستداران طبیعت و ماجراجویی ارائه می دهد! از سواحل آرام گرفته تا معابد زیبا و شالیزارهای برنج، بالی بهترین مقصد تعطیلات در این فصل است. بازدید از بالی در تعطیلات نوروزی رویایی تکرار نشدنی برای شما خواهد بود.

1. انتظار ازدحام جمعیت را داشته باشید

در زمان های غیر همه گیر، بالی، به عنوان یکی از توریستی ترین جزایر روی زمین، به سختی یک بهشت دست نخورده است. فرار از انبوه جمعیت در جنوب بالی و اوبود می تواند دشوار باشد، اما جویندگان عزم تنهایی از یافتن انبوهی از گوشه های خلوت فراتر از این مراکز گردشگری اولیه خوشحال خواهند شد. به سمت کوه های مرکزی یا سواحل سردتر شمالی و غربی بالی بروید.

2. مکان اقامت خود را با دقت انتخاب کنید

فکر کردن به اقامت خود در بالی مفید است، زیرا ترافیک پر هرج و مرج و هوای گرم احتمالاً باعث می شود به جای اینکه پیاده راه دور بروید یا در تاکسی های خفه کننده بنشینید، به هتل یا مهمانخانه خود نزدیک شوید. اگر به دنبال R&R واقعی هستید، Kuta احتمالاً مورد شما نیست. اگر می‌خواهید طوفانی به پا کنید و بیشتر از وزن بدنتان غذای خوب بخورید، یک هفته در Nusa Lembongan احتمالاً شما را کاملاً سیر نمی‌کند. با کمک صفحه تور بالی سپند پرواز اطلاعات تکمیلی را بخوانید.

3. دنگرانی در مورد خورد و خوراک خود در بالی نداشته باشید

دیگر نیازی به عادات غذایی سختگیرانه برای جلوگیری از گذراندن تعطیلات بالی در دو قدمی توالت نیست. روزی روزگاری سالاد، میوه‌های خرد شده، تکه‌های یخ و بیشتر گوشت‌ها در فهرست خطر قرار داشتند، اما استانداردهای بهداشتی در سراسر جزیره به طور قابل توجهی بهبود یافته است و بسیاری از آشپزخانه‌ها محصولات ارگانیک با کیفیت خوبی ارائه می‌دهند. در حالی که میگوهای کسل کننده همیشه وجود دارند، با هیدراته ماندن، اجتناب از مشروبات الکلی بدنام محلی اراک و مصرف غذاهای خیابانی با احتیاط، باید از شکم مخوف بالی دوری کرد.

4. برای مناسبت لباس بپوشید

لباس‌های ساحلی همیشه در بالی وجود ندارد. بسیاری از رستوران‌ها و کلوب‌های سطح‌بالا یک کد لباس را اعمال می‌کنند. اگر مطمئن نیستید، از قبل تماس بگیرید تا از شرم احتمالی نادیده گرفته شدن نجات پیدا کنید.

5. به آداب دینی احترام بگذارید

مذهب در بالی حاکم است. وقتی خیابانی برای مراسمی مسدود می‌شود یا راننده‌تان وسط سفر می‌آید تا برکت بدهد، گیج‌هایتان را به هم نزنید - این همه بخشی از جادوی جزیره است. اگر تاریخ سفر شما به نایپی می رسد، زمانی که همه چیز در بالی (حتی فرودگاه) در روز تعطیل می شود، برنامه ریزی کنید و همیشه لباسی متواضعانه بپوشید (شانه ها و زانوها را بپوشانید) و هنگام بازدید از معابد و مکان های مقدس رفتار مناسبی داشته باشید.

از داشتن بطری های پلاستیکی آب خودداری کنید

گرما و رطوبت بالی نیاز به هیدراتاسیون مداوم دارد، اما قبل از خرید نوشیدنی بطری دیگری، محیط را در نظر بگیرید. زباله‌های پلاستیکی زیادی در سواحل بالی سرازیر می‌شوند و مقامات محلی گزارش می‌دهند که در فصل باران‌های موسمی روزانه 60 تن زباله را از بین می‌برند. با سرمایه گذاری در یک بطری فولادی ضد زنگ که می توانید دوباره آن را پر کنید، به کاهش این رقم کمک کنید. اکثر کافه ها و رستوران های خوب دارای فیلتر آب هستند که می توانید به صورت رایگان یا با هزینه اندک از آن استفاده کنید.

آیا می توانم به بالی سفر کنم؟ آیا به ویزا نیاز دارم؟ شرایط سفر چیست؟

بله، اگر به طور کامل واکسینه شده باشید، می توانید به بالی (اندونزی) سفر کنید. 3 روز دیگر قرنطینه اجباری وجود ندارد. در اینجا مقررات به روز شده است.
مسافران از بیش از 80 کشور اکنون می توانند ویزا هنگام ورود (VoA) دریافت کنند.  اگر کشور شما در این لیست نیست یا قصد دارید بیش از 60 روز تنها بمانید، باید قبل از ورود برای ویزای e B211A درخواست دهید.

بهترین مقاصد بالی برای اقامت کدامند؟

به طور کلی می توان گفت که این 5 مقصد برای همه چیزهایی ارائه می دهند. Canggu & Berawa | اوبود | سمینیاک | سانور | نوسا لمبونگان و سنینگان راهنمای مقصد ما را بررسی کنید تا یک نمای کلی واضح تر در مورد اینکه هر مقصد و منطقه در بالی به چه چیزی معروف است و آنچه می توانید در آنجا انتظار داشته باشید به دست آورید.

چه مدت باید در بالی بمانم؟

تا زمانی که می توانید اگر از بالی دورتر از 6 تا 8 ساعت با هواپیما بازدید می کنید، 2 یا 3 هفته جامد چیزی است که باید به آن بپردازید، بنابراین مدتی برای تنظیم یک جت لگ احتمالی و همچنین زمانی برای کاوش و سپس استراحت دارید.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.